reede, 3. aprill 2015

Leiud - ilutooted

Siin mõned tooted, mis on meeldivalt üllatanud.

Garnier Miracle Skin


Juhuslikult sattus minu kätte antud toote tester ja sealt see kõik alguse sai. Nimelt on tegemist päevakreemiga, mis lisaks noorendamisele ka toonib. Nahaga kokku puutudes omandab kreem sobiva tooni ja ühtlustab kenasti jumet. Lisaks kaitseb kreem ka päikese eest (SPF20). Peale kannan seda näppudega, nii jääb minu meelest kõige ühtlasem. Minu jaoks ideaalne variant, mille puhul meik on ühendatud nahahooldusega. Hommikul on seda lihtne ja kiire kasutada ning tulemus on minul püsinud terve päeva. Hinna poolest kuulub kallimasse klassi, kuid on minu meelest seda väärt.

Manhattan Lip Lacquir huulelakk

Ma olen kaua otsinud seda õiget punast tooni, mis mulle sobiks. Õigeks osutus just see Manhattani 20N Tempting Red. See huulelakk katab väga hästi ja püsib pikalt peal, isegi peale söömist ja joomist. Samuti on selles huuleläike elemendid ja huuled jäävad säravad.

The Body Shop Smoky Poppy kehavõie (limited edition)

Tootel on väga huvitav kreemjas konsistents. Esmalt võib ära ehmatada suhteliselt tugev lõhn, mis jääb ka kehale pikemaks ajaks. Seega ei pruugi meeldid kõigile. Minule isiklikult see lõhn meeldib ja probleemi ei tekita. Nahk jääb siidine ja pehme.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar