reede, 15. november 2013

Happify vol 2

Jätkuks oktoobri postitusele. Ma leian, et praktilised ülesanded, mis nõuavad kirjutamist ja oma mõtete sõnastamist, on tegelikult head. Need panevad mõtlema näiteks, et mille eest ma oma elus siis tegelikult tänulik olen või millal ma viimati midagi sellist tegin, millest ma rõõmu tundsin. 
 
 
Samas nende jagamine, kommenteerimine ja laikimine ei ole endiselt minu teema. Mängude osas olen jätkuvalt arvamusel, et need on primitiivsed. 
 
Teaduse rubriigis on nimetatud 5 alustala, millele ülesanded baseeruvad: naudi, täna, pürgi, anna, tunne kaasa.
 
Need on head märksõnad, mida võiks kasutada igapäevaselt. Leida aega nautida ja tegeleda sellega, mis meeldib. Olla tänulik. Kõik ei ole alati halvasti, midagi head leidub ka kõige hallimas päevas. Selle hea eest saabki tänulik olla. Püüelda oma unistuste ja soovide teostumise poole. Kui mõelda ja unistada tunnustatud kokaks saamisest, kuid mitte kunagi selles suunas sammu astuda (kooli minna, kokaraamatuid lugeda jne), siis arvatavasti see unistus ei saagi kunagi teoks. Nii on ka teiste muutustega elus. Andmine ei ole vaid materiaalne vaid ka tähelepanu ja positiivne suhtlemine käib selle alla. Kaasa tundmine aga tähendab minu jaoks võimet asetada ennast aeg-ajalt teiste olukorda. See ei tähenda kellegi haletsemist.
 
Huvitav, mis juhtuks, kui kõik inimesed otsustaksid ühel päeval, et nad on õnnelikud just siin ja praegu. Lihtsalt otsustaksid selle ära ja kõik.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar